SPECS: alsa-driver.spec (HEAD)

Pawel Bernadowski pbern w pbern.biz
Czw, 3 Lip 2003, 11:13:41 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> I to nie, za chcesz Ty, mmazur, djrzulf, misi3k, ja, czy jeszcze jedna osoba
> ale to musi byc wspolny wysilek.
> Ile pakietow jestes w stanie sprawdzic ?
> 100? 200? 500??
Caly przyszly tydzien bede miec wolny.. dysponuje p3 1ghz (moza ma ktos
wypozyczyc drugi proc 7.5x133), 512ramu.. czyli troche moge tego
sprawdzic..

> Dlatego uwazam, ze juz czas najwyzszy cos z tym zrobic ....
Tu sie zgadzam... bo powoli PLD staje sie dystrybucja dla wybranych...

> Moj projekt wypuszczenia na pocztku lipca preAC nie wypalil.
> Wiec moze kozystajac z okresu wakacji doszslifujmy to co jest i na pocz.
> wrzesnie wydajmy wreszcie o ile nie AC to cos co pozwoli ludziom pracowac....

Moze inaczej.. co jest potrzebne do tego by wygenerowac jakiekolwiek
iso... testowe base.. cos z czego da sie zainstalowac preAC?

czy bootdyskietki.. sa gdzies do zassania (nowe z wmiare nowym jajcem?
2.4.20?) a takze czy skrypty do generowania iso.. ktokolwiek ruszal, czy
te z czasow Ra nadaja sie do uzytkowania??

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info