SPECS: alsa-driver.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 3 Lip 2003, 12:23:15 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Pawel Bernadowski wrote:
> Sorry ale jak dlugo wy chcecie jescze bazowac na SMIECIU Ra???????

Nie wiem co ty widzisz śmieciowatego w Ra.
Kernel 2.2? Ma swoje ograniczenia, ale jest naprawdę dobry.

> Ludzie wrecz domagaja sie jakiegos nowego iso... cokowlwiek by wiedziec
> ze PLD zyje..

Żeby wydać update do Ra, czyli Ra-1.1 potrzeba przemielić KDE. Może
jeszcze kilka drobiazgów. Wygenerować bootkietki z uaktualnionymi
adresami.
Wszystko będzie, ale trochę czasu muszę znaleźć...

> a nie ze teraz *NORMALNY* user nie jest w stanie zainstalowac PLD z
> jajcem 2.4... bo trzeba pozaglowac.. powymieniac pierdy itd.......

Szkoda, że 2.4-Pack jest martwy... :(

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...