SPECS: alsa-driver.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 3 Lip 2003, 12:58:30 CEST

On Thu, 3 Jul 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Oooo, a jak nie mam dostepu do sieci ?

Zawsze może ściągnąć pakiety w jakiejś kafejce.
Tak samo jak musi to zrobić z iso.

> Jesli to, nie bedzie OFICJALNE wydanie a jakis snap ..

To nie ma znaczenia jak ty to nazwiesz.
iso do Ra też było nazywane nieoficjalnym i wogóle.

> Odczep Ty sie od FTP. FTP jest OPCJA, taka sama jak HDD/CDROM

Oczywiście, że opcja.
Z zestawu pakietów na ftp możesz sobie zrobić iso, jeżeli jest ci
potrzebne. Tyle, że my nie powinniśmy tego dystrybuować jeszcze przez
jakiś czas.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...