Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( by³o Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Czw, 3 Lip 2003, 17:51:26 CEST

On Thursday 03 of July 2003 17:32, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> Jest b³êdne.

To gdzie maj± byæ u¿ywane te kernele ?

> 2.4 z RA tylko Pack-a.

Nale¿y rozumieæ "2.4 tylko z Ra Pack-a ?" ?
A gdzie ów Pack  ? I dlaczego jego baza nie ma byæ kernel cieciwy ?

> Podstawowym kernelem 2.4 nie bêdzie w Ra.

Takiej tezy nie by³o.

--
Mateusz Korniak

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl