Ankieta - wyniki

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld-linux.org
Pią, 4 Lip 2003, 00:16:26 CEST

Czołem!

Poniżej prezentuję wyniki ankiety majlowej którą przeprowadziłem
wśród developerów PLD. Na początek jednak parę uwag:

Uwaga 1:
   Przepraszam za drobny błąd (w pytaniu o zastosowania serwerowe
   literka F oznaczała zarówno serwery FTP jak i routery/firewalle)
   Większość z Was jednak jakoś sobie poradziła.

Uwaga 2:
   Podczas obróbki lisów wyszło niestety że są wsród nas analfabeci! ;)
   Prosiłem aby pisać odpowiedzi po dwukropku, w tej samej lini.
   Tymczasem ładnych parę osób przysłało dane w przeróżnych
   innych formatach, co przysporzyło mi dodatkowej pracy zanim mogłem
   posłużyć się grep-em do wyłuskania pól.

A oto i wyniki:
http://docs.pld-linux.org/~klakier/articles/pld-ankieta/

Rafał

p.s. Ktoś się pytał czy będą nagrody: otóż tak - w nagrodę
że się tyle namęczyłem z Waszą radosną twórczością wypiję
sobie piwo i pójdę spać ;)

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld-linux.org)