Kernele 2.4.xx alsa 0.9 ( było Re: 2.4.20-9 + alsa-driver.spec)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 4 Lip 2003, 12:04:01 CEST

On Fri, 4 Jul 2003, Mateusz Korniak wrote:
> A to żle ? Jak dla mnie b. dobrze (im Ra będzie bliższe Ac tym
> ewentualna migracja prostrza) ...

$ rpm -q --whatrequires openssl |wc -l
     49

A ja tutaj nie mam wielu pakietów.

To jest kwestia przebudowania połowy systemu praktycznie... choć można się
pokusić po RA-1.1 o coś takiego... przy okazji zniknie pld.org.pl z
pakietów ;)

Zmniejszanie dystansu jest jak najbardziej wskazane... choć w pewnych
granicach. Na pewno nie zgodzę się na kilka rzeczy: nowy kernel, glibc,
gcc, bo to już przestanie mieć sens. Ale kroczki można robić :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...