Ankieta - wyniki

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 4 Lip 2003, 12:08:28 CEST

On Fri, 4 Jul 2003, Jacek Konieczny wrote:
> No właśnie. A spece się przecież pisze, a nie rysuje.

Jest jeden powód dla którego jakiś czas temu zrezygnowałem z konsoli. Otóż
po przełączeniu między terminalami tracę historię, co jest uciążliwe
bardzo.

Inna sprawa, że pod Xy nie ma porządnego terminala, który by naprawdę
porządnie emulował tty. Najlepszym jest konsole z KDE, ale to jest
ciężkie. (multi-)gnome-terminal jest też dobry, ale jest problem przy
kopiowaniu muszką tekstu...
xterm, aterm, rxvt, eterm... tych nie zaliczam do dobrych terminali ;)
Głównie ze względu na czcionki... i że mi nie działają porządnie z
secpanel-em :)

Ale to tak OT.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski