Kernel 2.4.20 Cieciwy i PLD Ra

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 4 Lip 2003, 15:32:52 CEST

Szanowni developerzy, a zwłaszcza Cieciwo !!
Chciałbym bardzo podziękować za kernel 2.4.20
Właśnie skończyłem ciągnąć i zrobiłem sobie mały eksperyment.
Na 1.0 Ra z ISO z ftp, bez żadnych --upgrade-dist itp
nałożyłem to co zrobił Cieciwa. zrobiłem poldek --sdir /cosik/tam/
i wtedy install kernel-2.4.20
Efektem tego po kilku minutach i reboocie serwera jest :

[root w demo root]# uname -a
Linux demo 2.4.20 #1 Wed Jul 2 08:56:46 UTC 2003 i586 Pentium_75_-_200 unknown
PLD Linux
[root w demo root]#

SUPER!
Teraz nie musze martwić się o lilo, ręczną kompilację kernela, moduły, itp.
15 minut i na serwerku mam nowy kernel.
Cieciwo - dzięki za włożoną pracę.

Teraz już nie muszę się pytać o bootdyskietki do 2.0 :-)
Już mam wszystko, co jest mi potrzebne do BARDZO STABILNEGO PRODUKCYJNEGO
Serwera .

pozdrowienia,
Bawcie się dobrze na zlocie.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej