Kernel 2.4.20 Cieciwy i PLD Ra

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 4 Lip 2003, 22:09:35 CEST

http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:sss:22408:200305:fbdadnkhgmeekjeeidlp

> używam i nie mam problemów :) )

Z Reiserem w połączeniu z 2.2.x też problemów nie mam. Natomiast w
połączeniu z 2.4.x - wielka kaszana, żeby nie wyrazić się dobitniej.
Reisera nie tknę już nawet trzymetrowym kijem.

bart
--
             This signature is intentionally left blank.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/