Ankieta - wyniki

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 5 Lip 2003, 16:08:02 CEST

Dnia sob 5. lipca 2003 14:37, Piotr Meyer napisał:

> Wypuszczenie PLD 1.3 (Tornado) to było siedem lat temu, czy jednak
> troszkę później? Bo na 100% tego używałem - ale swój staż (jako usera
> i wiecznego kibica) oceniałbym jako cztery lata z haczykiem. Wiem,
> że pierwszy raz instalowałem PLD 'ręcznie' i do tego z poziomu
> bodajże Debiana :-)
O ile dobrze pamiętam, to owe Tornado (dzieło przede wszystkim Wojtka
Ślusarczyka) wyszło jakoś lato/jesień 1999 roku .... Ale pamięć mnie może
mylić :) Jeżeli tak - to niech mnie ktoś poprawi :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org