i686-pld-linux-gcc

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 5 Lip 2003, 22:24:45 CEST

5 lipca 2003 (19:41:13) Gutko napisal:

G> a moze instalujac/upgradujac z RA mieszales paczki. troche z 686 troche z
G> athlona???......ja tak kiedys zrobilem i tez sie nabujalem niezle . potem
G> zarzucilem 586 od zera i gra ladnie

Tez namieszalem - isnstalowalem najpierw dla i386, a potem dla i586,
wymieniłem glibca, gcc i takie tam, a dalej mialem bledy, ze chcial
kompilowac przez i386-pld-linux-gcc. Sprawdz CO wywala błąd. Mi
ostatnio wywalal sie i musialem zrobic
poldek> install --reinstall ocaml-3.06-2

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (