Pytanie w zwi±zk

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 10 Lip 2003, 10:23:21 CEST

On Thu, Jul 10, 2003 at 09:53:11AM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> -rw-------    2 misiek   misiek          0 07-10 09:51 link
> -rw-------    2 misiek   misiek          0 07-10 09:51 plik

Ja bym prosi³ jeszcze o wynik polecenia "stat" na ró¿nych plikach.
Nie wyobra¿am sobie uniksowego systemu plików bez inodów, mo¿e w riserze
nie s± pod nie rejestrowane specjalne struktury i nie ma z tym
zwi±zanych limitów, ale i-wêz³y w jakiej¶ postaci byæ musz±. Chocia¿by
po to, by zapisaæ prawa do plików.

Pozdrowienia,
	Jacek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl