Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD (wersja ROBOCZA)

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pon, 7 Lip 2003, 23:30:37 CEST

Dnia Mon, Jul 07, 2003 at 11:07:19PM +0200, Jakub Bogusz napisał:

> Oraz template-perl.spec, template-php-pear.spec, template-php-pecl.spec
> (dla modułów perla, peara i pecl odpowiednio).
Zgadza sie. O tych zapomniałem :-)

> rpmbuild -bX jest dla rpm-a >= 4.0.4 (4.1?), rpm -bX dla <= 4.0.2
Dlatego właśnie sugeruję rpmbuild -bX zamiast rpm -bX. Z tego co sie
orientuje to w AC rpm bedzie bardziej aktualny a tu już jest rpmbuild.

> (rpmbuild -bX w 4.0.2 istnieje, ale nie rozpoznaje bcondów - brak
> aliasów w rpmpopt)
Tego nie wiedziałem, ale już wiem :-)

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
GPG key: http://pgp.dtype.org:11371/pks/lookup?op=get&search=0xAC78E545