Pytanie w związku z ReiserFS z 2.2 i 2.4

Wto, 8 Lip 2003, 12:25:39 CEST

> Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 08 of July 2003 09:13)
> mount -o conv?

Jesli masz racje, to ja mam nieaktualne informacje.
Kiedys potrzebny (i zalecany) byl backup.

> Faktycznie to jest problem na serwerach niestety, ale chyba trzeba zrozumiec
> ze kiedys trzeba isc na przod a nie utrzymywac wersje pacza na kilka
> poptrzednich jader.

> Gdzie? Mialem go na / przez 1,5 roku, nie wywalil sie ani razu, xfs mam na /

Moze miales szczescie? Sa tacy, ktorym sie wywala.
Sam Reiser twierdzil, ze sa/beda problemy ze starym formatem na 2.4.

BTW: jak czesto korzystales z dziennika po hard-reboot ?

  phone (48)(58) 347 14 61