logwatch

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 8 Lip 2003, 23:47:30 CEST

On Tue, 8 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Skad mam o tym wiedziec _przed_ upgrejdem ?
>
> IMO, skrypt %post nie powinien sie _nigdy_ wysypac. Chyba, ze system
> jest rozpierniczony.

To jest racja...

> A mialem dokladnie poprzednia oficjalna wersje i od proby jej upgrejdu
> wysypywanie sie zaczelo. Czyli ten workaround nie dziala.

Działa... choć nie do końca... :)
Nawet nie zauważyłem - u mnie ładnie chodziło.

Nie bardzo wiem jak to poprawić:
%pre
# needed for smooth upgrade from < 4.3.2 package
if [ -d /etc/log.d/conf ]; then
        mv -f /etc/log.d/conf/logwatch.conf* /etc/log.d/
        mv -f /etc/log.d/conf/services /etc/log.d/
        mv -f /etc/log.d/conf/logfiles /etc/log.d/
fi

Żeby:
- przenoszona była konfiguracja
- nie było takich jaj jak teraz

Robienie warunków -f na każdy plik to chore, bo tych configów tam było od
kilometra wcześniej. Można dodać po tych 'mv' wszystkich
rm -rf /etc/log.d/conf - będzie bardzo nieładne i wywalić też się wywali,
ale za to drugim razem się uda (choć też bardzo nieładnie z dużą ilością
warningów).
Po prostu nie mam za bardzo koncepcji co z tym zrobić... :-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...