logwatch

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Lip 2003, 00:31:49 CEST

%pre
# needed for smooth upgrade from < 4.3.2 package
if [ -d /etc/log.d/conf ]; then
        mv -f /etc/log.d/conf/logwatch.conf* /etc/log.d/ ||:
        mv -f /etc/log.d/conf/services /etc/log.d/ ||:
        mv -f /etc/log.d/conf/logfiles /etc/log.d/ ||:
fi

On Tue, 8 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Moze:
> - przenosic wszystko jak leci albo
> - dodac ||: po kazdym mv ...

No nie wiem. Albo tak jak wyżej, albo przenosić wszystko. Wszystko mi
jedno - take a choice :) Technicznie obie wersje będą działały raczej
podobnie...

> Wybor zalezy od tego, czy stary katalog bedzie przeszkadzac, gdy
> pozostanie...

Nie będzie. Poza tym, że za każdym razem będzie wpadało w to %pre.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...