cacti

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Lip 2003, 22:14:25 CEST

On Wed, 9 Jul 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
> [...]
> Nie mam pojęcia co za (....) wstawił wyszukiwanie zależności pear-a w
> cacti, ale ono nie ma nic wspólnego z pear-em. To jest do usunięcia.

Tak zajrzałem to pakietu... nie ma tam wywołania szukania zależności
php-a. I u mnie budując na RA nic takiego nie mam.

Czy to czasem nie jest włączone by-default w nowym rpm-ie? Jeżeli tak jest
to to jest duży błąd... i do cofnięcia.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...