waznosc glosowan

Czw, 10 Lip 2003, 11:02:41 CEST

Witam.

Chcialem zwrocic uwage, ze niektore osoby (adamg, djurban) maja problemy z
czytaniem / parsowaniem tekstu (instrukcja-glosowania.txt) co moze rodzic
problemy z waznoscia glosowan:

- ponownie prosze o wskazanie miejsca debaty mailowej _poprzedzajacej_
  glosowanie honorowe-czlonkostwo-w-cdg-mimooh (tj. wczesniejszej niz
  2003/07/09 20:03:13). Jesli takiej nie bylo proponuje uniewaznienie
  glosowania i przeprowadzenie go ponownie _po_ dyskusji.

- oba aktualne glosowania maja nazwy plikow sugerujace (zgodnie z
  instrukcja-glosowania.txt), ze sie rozpoczelu 2 godziny po commicie.
  Moga wobec tego wystapic problemy z okresleniem, ktore glosy sa wazne.
  Wobec tego mam propozycje zastosowania jednego z ponizszych rozwiazan:
  -- zmiana nazwy plikow ,v po stronie serwera
     z 20030708-1902-negocjacje-z-kloczkiem na
       20030708-1702-negocjacje-z-kloczkiem oraz
     z 20030709-2219-honorowe-czlonkostwo-w-cdg-mimooh na
       20030709-2019-honorowe-czlonkostwo-w-cdg-mimooh
     zanim uplynie termin glosowan (niestety nie mam pojecia, kto moze to
     zrobic)
  -- poprosic osoby ktore glosowaly przed wynikajacym z ogloszenia terminem
     o powtorne oddanie glosow (adamg, djurban, lukasz, orzech, marcus,
     djrzulf, blues i jajcus dla glosowania
     20030708-1902-negocjacje-z-kloczkiem oraz djurban, djrzulf i blues dla
     glosowania 20030709-2019-honorowe-czlonkostwo-w-cdg-mimooh)

- jezeli przyjmiemy niestosowanie sie do ustalonych zasad jako norme, to ja
  nie widze innego rozwiazania niz podziekowania szanownemu gronu za
  wspolprace.

PS: Cc na pld-devel-pl oraz osob, ktorych temat dotyczy.

  phone (48)(58) 347 14 61