waznosc glosowan (fwd)

Czw, 10 Lip 2003, 12:08:04 CEST

>From djrzulf w knycz.net  Thu Jul 10 11:57:49 2003
Date: Thu, 10 Jul 2003 11:57:48 +0200
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Stanis=B3aw?= Knycz <przemyslaw w knycz.net>
To: Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>
Subject: Re: waznosc glosowan

On Thu, Jul 10, 2003 at 11:02:41AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> - ponownie prosze o wskazanie miejsca debaty mailowej _poprzedzajacej_
>   glosowanie honorowe-czlonkostwo-w-cdg-mimooh (tj. wczesniejszej niz
>   2003/07/09 20:03:13). Jesli takiej nie bylo proponuje uniewaznienie
>   glosowania i przeprowadzenie go ponownie _po_ dyskusji.

Było na ircu trochę, ale ok, jeśli możesz wycofaj głosowanie.

Jak znajdę chwile to rozpocznę wątek.

> - jezeli przyjmiemy niestosowanie sie do ustalonych zasad jako norme, to ja
>   nie widze innego rozwiazania niz podziekowania szanownemu gronu za
>   wspolprace.

Jasne, 100% racji. Nie po to tworzyliśmy CDG.

> PS: Cc na pld-devel-pl oraz osob, ktorych temat dotyczy.

jeśli możesz CCnij to na devel, bo mam od kliknastu dni niemożność z
korzystania z grup dyskusyjnych.

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |