Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 17:47:38 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Np. zależne od bibliotek z:
> grep -e '-lssl\|-lcrypto' /usr/lib/*.la /usr/X11R6/lib/*.la

fakt. Cholera. To nawet będzie nie tak łatwo wyłapać...
Na początek byłyby te z *-devel, które mają R openssl-devel. Problem
będzie z tymi, które nie mają pouzupełnianych zależności...

> Na przykład wszystko zlinkowane z libgnomevfs. (o, w gnome-vfs-devel z
> Ra brakuje R: openssl-devel)

fixed :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski