SPECS: ghostscript.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 10 Lip 2003, 15:17:21 CEST

On Thu, Jul 10, 2003 at 12:44:12AM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Czyli na all archs, czy na alpha, bo na x86 myślałem, że bez tego?

Tak jak kiedyś pisałem (może za długo i źle zrozumiałeś):
-fPIC dla bibliotek dzielonych i modułów ładowanych dynamicznie (czyli
tego, co jest linkowane w runtime) _musi być na wszystkich
architekturach_.
(być może na x86 w jakichś przypadkach działa bez tego, ale ma prawo nie
działać)

Natomiast dla programów i bibliotek statycznych -fPIC jest zbędne
i lepiej (jeśli tylko proces budowania na to pozwala) go nie używać,
żeby nie rezerwował niepotrzebnie jednego rejestru.