[RA] perl-* oraz KDE

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 10 Lip 2003, 18:21:31 CEST

Dnia czw 10. lipca 2003 16:11, Paweł Gołaszewski napisał:

> Wtedy to już będzie trochę późno... Jak będzie komplet to ogłoszenie
> pójdzie na pld-users, a nie devel i to będą testy użytkowników.
> Ale dobre i to...
Hmm, ujmę to tak - bez kompletu na i586 nie zainstaluję, ale to co jest mogę
popróbować upgradnąć na i686 to co mam z Twojego KDE3-Packa :)

> Ma być "stablemeat" , a nie "freshmeat" :P
W przypadku kadu trzeba być "on the edge" - np. nasi polscy operatorzy
telefonii komórkowej kombinują z bramkami internetowymi - a nowe wersje to
gonią :) Poza tym szyfrowanie SSL, wysyłanie plików - o wszystko działa w
najświeższych wersjach - te "stablemeat" są 100 lat za murzynami (ups,
przepraszam - teraz się mówi afroamerykanami ;) ).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org