co zrobić, żeby athlon budował dla i586?

michał sałaban emes w pld-linux.org
Czw, 10 Lip 2003, 23:14:43 CEST

...bo mi się nie chce czekać aż moje kochane P133 po dobie pracy wypluje
paczkę, która nie chce działać. a mam dostęp do athlona 1,4GHz z PLD na
pokładzie, który po nocach stoi nieużywany i się starzeje ;)

na razie zrobiłem tak:
1. zainstalowałem PLD w chroocie, całe złożone z *.i586.rpm.
2. podmieniłem /bin/arch i /bin/uname żeby kłamały, że maszyna to i586.

i nie wystarczyło

3. bardzo brzydko, dłubiąc ręcznie, pozmieniałem w /usr/lib/rpm/macros
   i /usr/lib/rpm/athlon-linux makra tak, by kompilator dostawał
   --march=i586

no i dostaje, ale paczka wynikowa i tak nazywa się *.athlon.rpm

czy jest jakiś ładny sposób? skąd rpm wie, na jakiej architekturze
chodzi? na pewno nie z /proc, bo nie mam go w chroocie.

da się zmienić w jednym miejscu, żeby potem poszło gładko?

--
michał sałaban -|- emes (na) pld-linux.org -|- jabber: emes w jabber.org