Pytanie w związk [!!!_DŁUGIE_!!!]

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 10 Lip 2003, 23:28:30 CEST

Dnia Thu, 10 Jul 2003 20:14:02 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> >
napisała:

> Przyłączam się do podziwu...
> Jeżeli ty tego nie opublikujesz to (za twoją zgodą, oczywiście) ja to
> zrobię :)

I tak bedzie w archiwach dostepne :P Ale robcie co chcecie z tym (wychodze z
założenia że wszystko co idzie na listy jest na GPL'u :D)

> A dokumentację pisz po polsku, jeżeli masz taką ochotę. Ktoś to
> przetłumaczy.

Tylko na jaki temat, to jest zawsze największy problem, bo mogę np. coś
skrobnąć o konfiguracji, upiększaniu i dostrajaniu X'ów do swoich wymagań jak
znajdę troszkę czasu ;)

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |