Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 12:16:02 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A ja doloze jeszcze braki Obsoletes na:
> kdemultimedia i kdemultimedia-devel (w 3.1.1 sa juz tylko podpakiety),

%package kfile
Summary(pl):    Rozszerzone informacje o plikach dźwiękowych
Group:          X11/Development/Libraries
Obsoletes:      kdemultimedia < 3.0.8

kdemultimedia-devel też jest.

> brak kdegames nowego,

wrrrr.... gdzie napisałem, że jest komplet???

> brak Obsoletes w kdeartwork (tez brak glownego pakietu),

Jest, jest.

> brak Obsoletes na kdesdk-devel.

Tu fakt.

--