Regeneracja indeksów dla poldka na ftp dla i586 w katalogu ready

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 11 Lip 2003, 16:59:08 CEST

On Fri, Jul 11, 2003 at 04:52:27PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Otaguj to.
> ./builder -T RA-branch ekg.spec

Przynajmniej na specu RA-branch powinien być branchem.
Potem szlag trafia, jak się chce coś na tego brancha commitnąć.

> Bez przesady.
> $ grep ^BuildRequires * | grep openssl-devel | wc -l
>     150
>
> Tyle jest w repo, modulo rzeczy z brakującymi BR.

Plus rzeczy zależne od bibliotek zlinkowanych z openssl.

> Lepszą statystykę
> podałby poldek. Niemniej to nie jest aż tak wielka rewolucja jakby się
> wydawało.

> Tyle to ja wiem - w zasadzie z przebudowaniem na nowym openssl-u nie
> powinno być żadnych problemów, jeżeli tylko pakiet się buduje.

Po zaaplikowaniu poprawek z HEAD lub nowszych wersji.
Było kilka programów, które się nie chciały kompilować z nową wersją.

> W ten sposób będzie można załatwić zmianę adresów podawanych w pakietach
> na ftp-ie i wiele innych rzeczy. Potem na następny ogień pójdzie może alsa
> nowsza... będzie fajnie :D

gcc, kernel i glibc - będzie więcej :P