Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 11 Lip 2003, 17:10:50 CEST

Hi,
Paweł Gołaszewski (Friday 11 of July 2003 17:05)
> djurban - to podobno było poprawione, ale jakoś widać, że nie za bardzo.
> Bo nie ma na pewno sig11 przy keramiku. Przy innych bywają.
Z tego co pamietam dzimi to poprawial, ja nie mam pomyslu co moze byc tego
powodem, zreszta musialbys mi podac ktora werjsa qt.

Co do kate to prosilbym o przebudowanie z  -debug kdelib, qt i kdebase i mail
z backtrace.

PS. KDE SECURITY:  Konqueror Referer Leaking Website Authentication
Credentials.
Przed chwila przyszlo, wiec i tak bedziemy rebuildowac pakiety.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net