Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 21:13:01 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> Ja tam wolę patrzeć poldkowi na ręce ;P I wiedzieć co się dzieje - jakby
> coś , to później mam pretensje do siebie :)

<cite>
# confirm each installation; defalut "no"
confirm_installs = yes

# let the user select package among equivalents
choose_equivalents_manually = yes
</cite>

IMHO te opcje powinny być ustawione by default. Jak komuś nie pasuje
klepanie potwierdzeń to sobie by odznaczył. Ale to załatwia ładnie to o co
ci chodzi...

> Ale wyciął :)

Jakoś nie chce mi sie w to wierzyć...

> OOOooo - niemożliwe ? To działa - i to bez problemu. A powiem Ci, że
> teraz lisa przegląda mi sieć duuużo szybciej niż w tym kde z Twojego
> packa :).  Jeżeli u Ciebie nie działa, to coś z konfiguracją .... Pokaż,
> zaraz coś poradzimy :)

# cat /etc/lisarc
SecondWait = -1
SearchUsingNmblookup = 0
DeliverUnnamedHosts = 0
FirstWait = 30
MaxPingsAtOnce = 256
UpdatePeriod = 300
PingAddresses =
AllowedAddresses =
BroadcastNetwork =
PingNames =

nie wiem jak mu podać serwer wins-ów...

> Tak a'propos jeszcze sieci - popełniłem swego czasu taki fajny
> ksambaplugin.spec - dodaje zaawansowaną edycję konfiguracji samby do
> Centrum sterowania w KDE oraz udostępnianie katalogów pod prawym
> klawiszem myszki (jak w windowsach :) ) - działa mi to super - możnaby
> to dołączyć do Ra-1.1

Jak wrzucisz do cvs-u to pogadamy. Teraz nie ma o czym :P

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...