Kiedy ac.

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 11 Lip 2003, 21:36:18 CEST

Mariusz Mazur (Friday 11 of July 2003 21:28)
> Ale mi humor poprawiłeś. Terminy? W pld? :)
Musze sobie to jakos zaplanowac wszystko naprawde :(
Normalnie tez byl lal na terminy, ale tym razem nie moge, a zalezy mi na tym,
zeby w koncu kde byl w dystrybucji porzadne, to co jest na head takie nie
jest chociazby dlatego ze jest tam nieszczesny pacz mojej roboty, ktory
dodaje vfolders ale psuje edycje menu (co backportne jak waba poprawi w 3.2)
i wywala wszystkie startServiceByDesktop (co poprawie, w sierpniu bo
przepisze ten pacz od zera, chyba ze okaze si ze do ac idzie 3.2 wtedy nie
bede sie nad nim znecal bo mam wiele innych rzeczy na glowie).
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net