Kiedy ac.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 11 Lip 2003, 21:47:47 CEST

On Fri, 11 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Wrzesien jest IMO zupelnie nierealny. Ja bym obstawiam jako minimum -
> dwa miesiace od chwili uruchomienia builderow. A i to jesli sie wszyscy
> spreza.

Tak , to prawda. 2 miesiące to jest minimum, ale też myślę, że nierealne
minimum, żeby dotrzeć do stanu Ra, biorąc pod uwagę, że większość pakietów
będzie musiało być przebudowana.

Teraz sakramentalne pytanie - jaki jest stan builderów?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...