Kernel 2.4.20 Cieciwy i PLD Ra

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 11 Lip 2003, 23:27:16 CEST

Dnia Fri, 11 Jul 2003 21:14:08 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> > napisała:

> Aż pewnego pięknego dnia coś się jednak sypnie, odpalisz naprawiajkę i
> się okaże, że jedyne co potrafi zrobić to sigsegv.

dziwne - dzisiaj zaczołem bawić się w odzyskiwanie danych z ReiserFS (plik po
loop podmontowany do testow) i bawiłem się każdym programem związanym z
Reiserem i zero problemów... Może ja mam farta ? :)

> Jesteś ze Szczecina?

Świnoujście, tam studiuje i na każdych spotkaniach na WI SzLUUG'a jestem :)

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |