[RA] perl-* oraz KDE

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Sob, 12 Lip 2003, 14:06:43 CEST

Le Vendredi 11 Juillet 2003 09:27, Paweł Gołaszewski a écrit :

> Ale wszystko co jest w ready jest na wszystkie arch, oprócz alphy, gdzie
> się nie buduje qt (i nigdy się nie budowało).

[root w sutek root]# poldek --upgrade-dist -t
błąd: kdelibs = 3.0.4 jest wymagany przez kdeartwork-3.0.4-3
błąd: kdelibs = 3.0.4 jest wymagany przez kdemultimedia-3.0.4-6
błąd: 2 niespełnione zależności

Czy powinienem odinstalować te dwa pakiety, by móc upgr. kde czy je zostawić?

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl