SPECS: pwlib.spec (HEAD)

Fryderk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 13 Lip 2003, 03:14:36 CEST

On Sun, 13 Jul 2003 02:56:54 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Uhm, zdaje się, że kolizja wystąpiła.

oj wystąpiła. szkoda, że nie można wiedzieć, że pracuje się nad tym
samym :(

> Mam budujące się pwlib (ale w nieco inny sposób, bez DESTDIR - ale to
> akurat najmniejszy problem) i do tego openh323 (które zresztą
> zcommitowałem - ale do kompilacji wymaga poprawek w *.mak z pwliba).

bez poprawek powinno pójść z:
%{__make} PWLIBDIR=/usr/share/pwlib i do stdccflags includy z pwlib
mi się tak zbudowało bez grzebania w pwlib.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]