SPECS: pwlib.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 13 Lip 2003, 16:17:07 CEST

On Sun, Jul 13, 2003 at 10:25:46AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Uff, znalazłem. Nowe getdate.y nie lubi się z aktualnym bisonem (jest
"#define YYPURE 1" zamiast "%pure-parser"), przez co yylex() oczekujące
dwóch parametrów było wywoływane tylko z jednym (który miał być drugim).

> Wogóle cały ten zestaw jest zwalony. A pajace, którzy to robią mają chyba
> postępujące wodogłowie, którym innych zarażają (patrz: kolesie od
> asterisk-a).

Wodogłowie to dobre słowo w odniesieniu do bibliotek (nie wiem, czy to
z powodu użycia C++?) - pliki *.o powyżej 1MB (bez -g)...