Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 21:20:13 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
> Na początek: dlaczego to piszę?  Cóż, od wydania Ra, moje dochody z
> Linuksa ze wskazaniem na PLD zaczęły się kurczyć, aż do osiągnięcia
> zera.  Moja osobista sytuacja na dzień dzisiejszy jest taka, że muszę to
> zmienić.

Niemiła sytuacja - nie zazdroszczę ci. Ale obserwując stan rynku -
aktualnie jest totalna recesja.

> Niestety -- cały czas: z mojego punktu widzenia -- stan PLD nie pozwala
> na branie jej pod uwagę jako platformy.

Dlaczego? Czego ci brakuje?

> Coś musi się ruszyć: albo dystrybucja (-> buildery), albo ja stąd.

A to, że całość musi się ruszyć to racja. W temacie RA ja staram się to
zrobić.

> Czy na athlona rzeczywiście nie ma maszynki?  Trzebaby coś znaleźć;
> jakie warunki musi spełniać taki sprzęt?  Ankry, malekith, blues?

Szybki dysk (preferowane SCSI), trochę miejsca (~5-6G), trochę pamięci
(>512), niezłe łącze (~1Mbit to absolutne minimum)

> Czy jest ktoś, kto przejmie rolę kloczka przy przenoszeniu pakietów
> pomiędzy test/ready/main (i podobnych pracach, które pewnie istnieją)?

Jeśli chodzi o RA to ja tą rolę przejąłem. Razem z ankrym i częściowo
qbooshem.

> IIRC były jakieś problemy z buildlogs; jak to wygląda?

Nie ma problemów - działają.

> Po drugie, kloczek.  Pogłosowaliśmy sobie, a jak wygląda sytuacja?  Czy
> zostały podjęte jakieś działania i/lub są jakieś plany w tym zakresie?
> Jakie?  Ankry, blues?

Czekamy na powrót kloczka z urlopu.

> Mnie niezbędnie potrzebne są obecnie (oprócz tego, co działa) jeszcze
> dwie rzeczy: działające buildery i

> brak Obsoletes / konfliktów pomiędzy serwerami HTTP.  Za to drugie
> jestem w stanie się wziąć, ale... mam wątpliwości, czy warto.  To,
> cokolwiek...

No nie - to jest bardzo miła i pożyteczna przypadłość te obsoletes...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...