Wyjaśnijmy kwestię ze stroną www.pld-linux.org !!!

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 22:14:54 CEST

Dnia nie 13. lipca 2003 22:09, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> nie tylko dla ciebie jest niejasne ...

> ... i te opinie rowniez nie tylko ty podzielasz.
No to może wyjaśnijmy to raz na zawsze. Miało nie być "despotów" w nowym
ustroju .... A na razie sprawę widzę tak - Sergiusz zajmuje się listami
dyskusyjnymi i stroną WWW. I na jakąkolwiek chociażby próbę zwrócenia uwagi
czy pytanie o jakąś kwestię z tym związaną reaguje z pianą na ustach i
wycieczkami osobistymi zamiast napisać coś sensownego. No chyba, że tylko ja
tak to odbieram .......
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org