Umieszczanie newsów na pld-linux.org [było: Wyjaśnijmy kwestię ze stroną www.pld-linux.org !!!]

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:54:00 CEST

On Sunday 13 of July 2003 22:14, Jacek Rzęsista wrote:

> No to może wyjaśnijmy to raz na zawsze. Miało nie być "despotów" w nowym
> ustroju .... A na razie sprawę widzę tak - Sergiusz zajmuje się listami
> dyskusyjnymi i stroną WWW. I na jakąkolwiek chociażby próbę zwrócenia uwagi
> czy pytanie o jakąś kwestię z tym związaną reaguje z pianą na ustach i
> wycieczkami osobistymi zamiast napisać coś sensownego. No chyba, że tylko ja
> tak to odbieram .......

Witam,

Swego czasu podsyłałem info jak umieścić w Plonie newsy. Sam na
www.pld-linux.org mam ino prawa guesta, ale zakładając że Sergiusz nic nie
namieszał, to newsa (czy inną treść) można umieścić w następujący sposób:

- log na stronkę
- przejście do katalogu domowego (u mnie np:
http://www.pld-linux.org/Members/worf/folder_contents)
- obok buttona "dodaj nowy element" jest dropdown z podświetlonym Wybierz...
tam wybrać trza odpowiednio "aktualności", "Wydarzenie" lub "dokument".
- Tworzy się toto (porponuję w StructuredText) i normalnie zapisuję.... teraz
dokument jest na własnym koncie w stanie *private*
- teraz wystarszy kliknąć na dany_dokument-> zakładka *Status* do wprowadza do
procesu publikacji i na dole można zmienic stan na "Zgłoś do zatwierdzenia".
- po kliku na *zapisz* dokument oczekuje na działanie osoby mającej
odpowiednie uprawnienia (o ile pamiętam co najmniej Publishera). I to wsio.

Ułatwia sprawę nadanie kilku zaufanym osobom uprawnień do zmiany stanu
dokumentów na "published".

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics