Obecny stan dystrybucji, czyli PLD w lipcu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:27:19 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [13-07-2003 21:37]:
> On Sun, 13 Jul 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Przeszłość...

Zastanawiam się, czy kiedyś nie wyjdzie coś w tym stylu raz jeszcze...
:-/

[...]
> ???? a co niby buduje dla RA?
> Chyba, że nie rozmawiamy o RA, ale wtedy czemu mieszasz sprawę updatów dla
> RA?

Ech.

W sensie użytkowym Ra dla mnie nie istnieje (no, na router mógłbym
wpuścić, jeśli nie potrzebowałbym iptables; mam tak na jednym), dlatego
napisałem to, co cytujesz (OK, uprościłem: *dla mnie* pakiety dla Ra nie
zasługują na miano aktualnych).

A mieszam tę sprawę dlatego, że głupio mi promować / stawiać u ludzi
distro, w której takie wały odchodziły i nie mam pewności, czy się nie
powtórzą.  Ja nie jestem Cezar, żebym mógł sobie pozwolić na robienie
własnej dystrybucji na bazie PLD (czy jak tam ten układ wygląda)... ;-)

> Chyba, że fakty są błędne ;)

Naaah.   Spróbuj zrozumieć, o co mi chodzi... ;-)

> Zacznij to spisywać :-D

Taki mam plan, ale najpierw potrzebuję danych.

[...]
> wszystko w porządku. Ale jestem mocno przeciwny modelowi maintainerów w
> PLD. To nie zadzała w tak małym składzie jaki mamy.

Dlaczego aż ,,przeciwny''?  Chyba, że chodzi Ci o tak przegięty model,
jak w Debianie; wtedy się zgodzę.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]