[RA] co z GNOME 2.0?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 15 Lip 2003, 15:27:04 CEST

On Tue, 15 Jul 2003, Artur Flinta wrote:

> 2.2 nie jest do końca gotowe, może brakowac pojedynczych pakietów, nie
> robiłęm już brancha ze względu na nikłe zainteresowanie samym GNOME. W
> związku z tym prace teraz odbywają sie na HEAD i jest tam GNOME 2.3 -
> swoją drogą zachowuje się lepiej od 2.0/2.2 :) Pod koniec sierpnia/
> września bedzie gotowe 2.4

Aha, no i przypomniałem sobie :) GNOME_2_0 ma nadal prefix=/usr/X11R6
natomiast OIDP GNOME_2_2 juz nie, także to byłoby jeszcze do poprawienia
w razie posyłania 2.2 na Ra

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)