SPECS: mailcap.spec (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 14 Lip 2003, 08:47:36 CEST

On Sun, Jul 13, 2003 at 11:19:06PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> To było tak - kiedyś mplayer mi się wieszał na dzieńdobry, a xine tylko przy
> próbie wejścia w okno konfiguracji - no to zostąłem przy xine, który teraz
> jest super wypasionym kombajnem do wszystkiego i ma z 30 frontendów. Nie
> sądzę, żeby 'moralnym' było decydowanie się na któryś tak od razu... może
> /etc/sysconfig i jakieś triggery, czy coś?

Hmmm... w mailcap jest taka dyrektywa "test" której można by użyć do
pobierania ustawień z /etc/sysconfig. Ale z drugiej strony mailcap już
sam w sobie jest plikiem konfiguracyjnym i administrator wszelkie zmiany
może dokonywać właśnie w nim.

IMHO domyślny mailcap powinien mieć jak najwięcej wpisów, wszystkie
zabezpieczone przed brakiem odpowiedniej aplikacji, a administrator
niech tylko je sobie hashuje i odhashowuje.

Dobrze by było mieć w mailcap także wpisy dla wv i xlhtml - dzięki takim
wpisom maile w wordzie nie są już straszne dla mojego mutta :)

Pozdrowienia,
	Jacek