Krótkie sprawozdanko z upgradu kde z 3.0.5 na 3.1.1 z ready na i586

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 14 Lip 2003, 22:48:37 CEST

Dnia pon 14. lipca 2003 11:28, Jacek Rzęsista napisał:
> Dnia pon 14. lipiec 2003 00:13, Jacek Rzęsista napisał:
> [CIACH]
> No więc sprawdziłem właśnie na architekturze i586 - i wygląda, że plugin
> działa w porządku. Poza tym znaczkiem na ikonce katalogu - ale tu nie mam
> pojęcia jak się zabrać za namierzanie tego ........ W każdym razie wniosek
> z tgo taki, że coś mam pokopane z konfiguracją kde na domowej maszynce
> i686. Posprawdzam to jeszcze dziś wieczorkiem.
Hmm, na i686 też mi w końcu ruszył. Ale tych "zaznaczonych" ikonek nie ma :( i
nie wiem czemu :( Reszta wygląda, że jest OK.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org