[RA] co z GNOME 2.0?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 15 Lip 2003, 15:02:22 CEST

On Tue, 15 Jul 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jeżeli Gnome2 miałoby się w RA pojawić to potrzeba kogoś kto to po prostu
> zrobi. O ile KDE znam mniej więcej, o tyle aktualne gnome nie znam ani
> trochę.
>
> Mam wątpliwości czy ten gnome to nie jest za dużo dla RA...

<flame mode>A KDE to nie za dużo dla Ra</flame mode>

2.0 jest zrobione na branchu GNOME_2_0 i jest to gotowe do posłania na
buildery Ra. Natomiast jeżeli chodzi o branch GNOME_2_2 musisz pytać
aflinty co tam może brakować w rpemie

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)