SPECS: kdelibs.spec (DEVEL)

Czw, 17 Lip 2003, 14:42:09 CEST

> Module name:	SPECS	(BRANCH: DEVEL)
> Changes by:	blues	03/07/17 11:33:01
>
> Modified files:
> 	kdelibs.spec
>
> Log message:
> - removed mime provided by openoffice
[...]
> +# this is provided by openoffice:
> +rm -f $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/mimielnk/application/vnd.sun.xml.{calc,impress,writer}
> +

Nie jestem przekonany, ze tak powinno byc.
Cos mi swita, ze pliki te sa potrzebne narzedziom KDE do czytania formatow
OO. A wymaganie w tym celu calwgo OO nie jest chyba najlepszym pomyslem.
Sadze, ze takie rzeczy powinny byc wydzielone do osobnego pakietu
(wymaganego przez OO, ale mogacego byc zainstalowanym tez bez OO)

  phone (48)(58) 347 14 61