SPECS: kdelibs.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 17 Lip 2003, 15:08:29 CEST

Dnia czw 17. lipca 2003 14:42, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> Nie jestem przekonany, ze tak powinno byc.
> Cos mi swita, ze pliki te sa potrzebne narzedziom KDE do czytania
> formatow OO. A wymaganie w tym celu calwgo OO nie jest chyba najlepszym
> pomyslem. Sadze, ze takie rzeczy powinny byc wydzielone do osobnego
> pakietu (wymaganego przez OO, ale mogacego byc zainstalowanym tez bez
> OO)

To jest w kdelibs raczej nadmiarowe - te pliki maja na celu umozliwienie
skojarzenia danego formatu z odpowiednią aplikacją. W sytuacji, gdy w
systemie nie ma oo - nie ma z czym takiego formatu kojarzyć (chyba, ze
istnieja inne narzedzia czytające te formaty).

Inna sprawa, to to, że:

1) te pliki (w %{_datadir}/mimelnk/application) sa bezużyteczne bez kde a
poza tym %{_datadir}/mimelnk należy do kdelibs

2) w standardowej instalacji oo sa opcjonalne (jako integracja oo z
desktopem kde)

Wobec powyzszego az sie prosi, zeby znalazły się one (wraz z odpowiednimi
ikonkami) w jakimś podpakiecie oo (np. openoffice-kde).

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl