TeTeX 2.0.2 dla RA

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 15 Lip 2003, 22:03:38 CEST

VTAM!

Zbackportowałem TeTeX-2.0.2 do PLD RA. W załączeniu kopia postu na
grupie pl.comp.dtp.tex

cezar

p.s. Qboosh, dzięki za wsparcie :-)

VTAM!

Wiem że część z koleżanek i kolegów używa PLD w wersji RA. Pozwoliłem
więc sobie zbudować (zrobić backport z Nest) TeTeXa 2.0.2 wraz z
towarzyszącym oprogramowaniem. Całość dostępna jest w postaci RPM pod
adresem:

ftp://ftp.cs.net.pl/pub/people/cezar

Indeksy dla poldka są wygenerowane, tak więc można proces
zautomatyzować.

cezar

p.s. Nie jestem autorem tego pakietu - moja rola sprowadziła się do
rekompilacji. Tak czy inaczej dołożę wszelkich starań aby oprogramowanie
działało u państwa. Proszę o uwagi!

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service