[RA] co z GNOME 2.0?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 16 Lip 2003, 08:49:20 CEST

On Tue, 15 Jul 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tomek dostał już propozycję przeprowadzenia tego przejścia.

Tak sobie włąśnie myślę, że przy odrobinie gimnastyki (zmiana nazwy kilku
speców), możliwe jest utrzymanie na Ra obydwu gałęzi GNOME. Jest to o tyle
istotne, że byłoby złe gdyby ktoś się w którymś momencie zdziwił że mu
zniknęło GNOME 1.4 z gałęzi dystrybucji, która juz się ustabilizowała.

Kiedyś były problemy, z instalacją obu GNOMEów jednocześnie (na poziomie
bodajże GConfa albo ORBita), obecnie ten problem nie istnieje. Pozostaje
natomiast konflikt na poziomie pakietów: control-center, czy nautilus.
I tutaj wystarcza zmiana nazwy duplikatów pochodzących z GNOME 2 na
*2.spec (oczywiście tylko dla potrzeb Ra). Po spełnieniu tego warunku w Ra
mogą bez problemu funkcjonować obie wersje GNOME.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)