[RA] co z GNOME 2.0?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 16 Lip 2003, 11:03:20 CEST

On Wed, 16 Jul 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Nie tylko pakietów - gnome-core jest w konflikcie z gnome-cośtam (panel?
> desktop?) na poziomie plików.

Miałem na myśli, że nie ma konfliktów do poziomu bibliotek tzn. gnome-libs
nie konfliktuje z całą resztą GNOME 2.0. Czyli że można zainstalować GNOME
2.0 jako desktop managera i używać programów korzystających z bibliotek
GNOME 1.4 (np. galeona). Natomiast te konflikty o których piszesz powinny
być rozwiązane przez wzajemne Obsoletes, bo jak na razie nie widzę
możliwości zainstalowania *pełnych* GNOME 1.4 i 2.0 jednodześnie w jednym
systemie.

Pozdrawiam

PS. Nie masz wrażenia że nadużywamy słowa "poziom" ? ;)

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)