Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD (wersja ROBOCZA)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 16 Lip 2003, 15:44:16 CEST

On Wed, 16 Jul 2003, Adam Gołębiowski wrote:
> Hmm, może zmienić na template-ocaml.spec ? Niech te wszystkie szablony
> trzymają się razem...

"Szablony wszystkich krajów - łączcie się!" ?
Popieram, słuszna idea, słuszna ;))))

P.S.: sorry, nie mogłem sie już powstrzymać...
--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...