[RA] co z GNOME 2.0?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 16 Lip 2003, 18:52:58 CEST

On Wed, 16 Jul 2003, Artur Flinta wrote:
> Działać może i działa ale jak powoli, GNOME 1.4 to rupieć, nautilus
> wogóle jest nieużyteczny, żre pełno pamięci. Całe środowisko jest
> średnio stabilne.

Nie narzekam.

> Gnome 2.2/2.4 to nie kolejny numerek do przodu, to cała epoka pod
> względem, stabilności i szybkości.

Ale też i cała epoka jeżeli chodzi o zmiany zachowania, zmiany w działaniu
programów. Zrozum, że ja nie mówię "nie" dla całego GNOME2. Chętnie bym
popróbował. Tyle, że w _RA_ nie *wolno* go wrzucać ot tak. gnome1 nie ma
prawa zniknąć, bo różnice są kolosalne.
Tak jak się przyglądam to KDE2 -> KDE3 jest maleńkim kroczkiem w
porównaniu do gnome1 -> gnome2.

O tylko (może aż?) tyle mi chodziło.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski