slimaczacy sie skrypt builder :(

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 17 Lip 2003, 16:55:28 CEST

On Mon, Jul 14, 2003 at 00:47:20 +0200, Jan Rekorajski wrote:

> -nc -ncs, RTFM.

Nawet jeśli jakikolwiek manual jest to mnie nie za bardzo interesuje, tu
jest aktualne:

~/rpm/SPECS: ./builder
[...]
        -nc, --no-cvs   - don't download sources from CVS, if source URL is
                          given,
                          ^^^^^
        -ncs, --no-cvs-specs
                        - don't check specs in CVS
[...]

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/